Pitanja članova Gradskog vijeća

Pitanja članova Gradskog vijeća i odgovori na postavljena pitanja

Ažurirano na dan: 03.05.2024. u 07.50 sati
Dubravka Novak 5. sjednica Gradskog vijeća 28.11.2023
Godišnje nagrade
Prikaži Sakrij

Dva pitanja. Prvo je. Gradu Varaždinu sigurno je od interesa da se Varaždinci osjećaju dobro, osobito uspješni Varaždinci koji ne žive u našem gradu, ali su uspješni na različitim područjima u nekim drugim sredinama osobito oni koji promiču kulturu. Mi nagrađujemo i danas ćemo to napraviti vjerujem, s prihvaćanjem ovog prijedloga o nagradama zaslužnim Varaždincima, ali mislim da bi možda trebalo više pažnje dati onim Varaždinkama i Varaždincima koji nam se javljaju za potpore, minimalne potpore, male financijske potpore, a koji su na putu uspješnosti. Konkretno govorim o zadnjem primjeru Anje Strelec koja već ima tri nagrade sa svjetskih filmskih festivala dokumentarnog filma. Ona vam se prije određenog vremena obratila sa zamolbom za 1.000,00 eura pomoći, da bi mogla putovati i promovirati film. Čini se da bi nam trebalo biti stalo da promovira ime našeg grada i da možda napravite nekakvu bolju filtraciju onoga što dobivate. To je prvo. Hoćete li? Eto tome dajte više pozornosti.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

Gospođo Novak. Moram pogledati, ali jako veliki broj, gotovo sve što je opravdano, tko se obrati za nekakvu zamolbu za pokroviteljstvo ili donaciju, ja odobravam iz Fonda za pokroviteljstvo i donacije. Pogledat ćemo zahtjev od gđe. Strelec. Vrlo vjerojatno je u postupku i ja ne vidim razloga da ne bismo poduprli tu našu mladu umjetnicu.

Dubravka Novak 5. sjednica Gradskog vijeća 28.11.2023
Kvaliteta zraka
Prikaži Sakrij

I drugo. Ja sam danas dobila odgovor na prošlo pitanje. Odnosi se na zrak. Budući da tu nije konkretizirano onaj dio pitanja koji se odnosi hoćete i kada naručiti mjerenje kakvoće zraka na određene čestice za koje znamo da su štetne i da postoje i kada. Budući da evo i ovoga mjeseca smo imali, jedan Europski institut je izdao priopćenje jedan dan smo imali izrazito lošu kvalitetu zraka. Dakle, očito nešto postoji. Molim vas da tome pridate pažnju. Nije dovoljno samo ono što trenutno mjeri ova naša jedna mjerna stanica. Hvala.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

A što se tiče zraka, pripremi odgovor pročelniče Podbrežnički. Radiš na tome zajedno sa šefom komunalnog redarstva, g. Severom pa ćeš ti odgovoriti na ovo pitanje, a može malo prvo i zamjenik.

 

Odgovor vijećniku: Miroslav Marković, zamjenik gradonačelnika

Evo samo da dodam za kvalitetu zraka, vijećnici Novak. Znači, u trenutku kada smo mi, to je nekakva priča vezana za točno mjerenje, kak' veli gđa. Dubravka. Mogućnost točnog mjerenja se može, ali za one mikro čestice koje su, ajmo reći unutar ovih koje se sad mjere ima još onih koje su mogu dodatno mjeriti, koje ne love ovi klasični uređaji za mjerenje kvalitete zraka koje sad imamo. To jedini, ovlašteni su recimo Hrvatski institut za mjerenje iz Zagreba. Mi kad smo došli, slučajno su nam iz neke ladice izvukli upravo to jedno tajno mjerenje. Ne znam da li se sjećate, bilo je o tome razgovora 2021., dali naručiti bivši gradonačelnik ili tko već i kad su vidli rezultate onda su ih sakrili, nisu ih htjeli pokazati. Ali u čemu je problem? Znači, ta mjerna stanica koja je ozbiljna, je bila instalirana preko, iza Kućanske rampe u jednom privatnom dvorištu. Znači to se tako radi i mjerila je kroz, mislim da je bila negdje jesen ili zima, kroz 14 dana je mjerila zrak na toj razini, iako najnižoj razini čestica. Rezultati su bili loši, lošiji i zato ih možda nisu željeli javno prezentirati. Ali ono gdje je problem. Mi možemo naručiti to mjerenje, mislim da je to mjerenje koštalo 50.000,00 kuna u ono vrijeme, ali da bi se standardizirao uzorak i da bi to mjerenje bilo ispravno tretirano mora se četiri puta godišnje, u svakom godišnjem dobu na istoj poziciji po 14 dana postaviti takav uređaj i onda se, kako bi rekli, uravnotežuje i ispada vam da može biti „ful“ loši zrak u zimi, a u ljetu kad nema industrije, nema ničega bude na nuli i onda oni uzmu prosječnu vrijednost i ispadne da je sve super. To je isto jedan od nonsensa cijele priče. To je prva stvar. A druga stvar, vi nemate alat kao Grad. Zaista nemate alat. Vidite da mi zovemo Inspektorat kad naši ljudi vele da je zrak ne otrovan, nego smrdi, mi pošaljemo Inspektorat u poslovni subjekt za koji se sumnja da proizvodi taj smrad i oni ne mogu utvrditi ništa jer oni ne krše zakon. I tu je problem zakonodavstva općenito. Ne naše želje da nešto poduzmemo, nego poduzmete nešto, a nemate alat kao Grad da vi natjerate nekog da nešto promijeni, na žalost. I tu je taj cijeli problem, znači kojim se vrtimo u krug da li imali još jednu, pet ili deset…Znači možda ćemo dobiti saznanje da je negdje zrak lošiji i opet će netko reći da Grad ništa ne poduzima. Grad bi volio da može nešto poduzeti u svojoj ingerenciji, ali se prebacuje na Inspektorat koji onda ima svoja ograničenja isto kao i za sve druge stvari. Evo, i nije problem, možemo naručiti to istraživanje, košta, stavit ćemo, možemo se dogovoriti, to je tajna lokacija, naravno i da kroz cijelu godinu onda napravimo to istraživanje i da vidimo onda šta dalje s tim. Evo, nije problem.

Nezadovoljstvo vijećnika: traženi pisani odgovor

Prvo zahvaljujem na odgovoru. Znamo što je bilo prije dvije godine i prije četiri godine sa inspekcijskim nalazom, ali sad ne raspravljamo o tome. Dakle, svi mi vijećnici, ja vjerujem iz bilo koje političke opcije koji su na društvenim mrežama, koji imaju kontakte s ljudima, znaju da se građani žale na ponekad zaista izrazit smrad, da neki opisuju taj smrad kao peckanje u nosu, da ne opisujem dalje. Dakle to mi svi znamo. E sad, jesmo li mi sve poduzeli, sve što možemo? Mislim da je dobro da isto tak' se svi složimo na nekoj od sljedećih sjednica, da Grad pripremi i da ćemo to prihvatiti, mjerenje, dakle, tih mikro čestica koje su bitne, koje nam govore o kakvoći zraka u smislu koliko su one zaista štetne za pluća, bla, bla, bla bla…Dakle, da to izmjerimo, da nakon toga idemo prema državi, a mi tu imamo i saborske zastupnike. Svi u strankama koji participiraju kao vijećnici imaju svoje zastupnike u parlamentu pa molim da poduzmu nešto da se zakonske promjene naprave tako da država može utjecati na one koji krše zakon.

Pisani odgovor

Dubravka Novak 4. sjednica Gradskog vijeća 26.09.2023
Prikaz putnih troškova i putnih naloga na "Transparentni Varaždin"
Prikaži Sakrij

Poštovanje, svima pozdrav. Dva imam pitanja. Na prošlom Gradskom vijeću nisam dobila nikakav odgovor na pitanje o tome zašto „Transparentni Varaždin“ ne prikazuje putne troškove i naknade na temelju putnih naloga za sve koji iz proračuna primaju plaću i podsjećam da ste to mi ostali dužni pa sad to molim u pisanom obliku. S obzirom da ste u odgovoru rekli da će se to popraviti, promijeniti, međutim promjena za sad nema pa molim pisani odgovor. Ne postoje naime nikakve zapreke za to, pogotovo ne ukoliko bi se pokušalo objašnjavati GDPR-om, a riječ je o vrlo važnom podatku za transparentnost Grada i njegovih ustanova.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

Gospođo Novak dat ću vam odgovor u pisanom obliku. Već sam i rekao, meni ono, mislim sve stvari se nalaze na Transparentnom Varaždinu. Ak' su vam i putni troškovi i naknade još toliko bitni stavit ćemo i to gore, nemamo šta skrivati.

Nezadovoljstvo vijećnika: traženi pisani odgovor

15.11.2023.

Pisani odgovor

Dubravka Novak 4. sjednica Gradskog vijeća 26.09.2023
Kvaliteta zraka u gradu Varaždinu
Prikaži Sakrij

I drugo pitanje. Već praktički godinama se pojavljuju ozbiljne sumnje u kvalitetu zraka kojeg udišemo, a povremeno teški i odbojni mirisi koji preplave grad i te sumnje podgrijavaju definitivno. Ta je tema užasno važna, ali joj aktualna vlast evo pristupa čini mi se neozbiljno i nezainteresirano, jer smo o tome mi već govorili na sjednicama Gradskog vijeća nekoliko puta, a budući da posljednjih tjedana imamo još značajniji intenzitet raznih odbojnih mirisa, a da nismo dobili od nadležnog Upravnog odjela nikakav odgovor na upit koji smo slali uz pojedine potencijalne zagađivače u istočnom djelu grada. Zanima me, što je vezano uz pojedine potencijalne zagađivače u istočnom djelu grada napravljeno? Zanima me, što se mora dogoditi, da Grad postane evo zainteresirana strana u tom pitanju i umjesto pojedinaca, zatraži ozbiljan nadzor, sam izvrši tajna mjerenja i napokon utvrdi radi li se samo o lošim mirisima koji su sami po sebi problem ili je riječ o nečemu puno ozbiljnijem. Dakle, Grad nema nadležnost, naravno, ali treba po meni biti aktivan i zainteresirana strana i poduzimati, na neki način raditi pritiske na inspekcijske službe i sve nadležne, da se utvrdi i vidi možemo li imati čišći zrak, a vjerujem da možemo.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

A što se tiče kvalitete zraka radimo na tome na način, danas je bila zajednička Inspekcija zaštite okoliša i našeg šefa komunalnog i poljoprivrednog redarstva kod jedne pravne osobe za koju mi nemamo ingerenciju, ali za koju smo temeljem i prijava građana i rada naših komunalnih redara zapravo detektirali da neugodni mirisi koji dolaze sa južnim vjetrovima dolaze od te pravne osobe i radi se na tome, postupanje je i obavijestit ću vas što će napraviti Inspekcija zaštite okoliša. Ne želim sad imenovati tu pravnu osobu sa ruba, uzmimo nekakvog jugozapadnog djela Varaždina gdje definitivno ispada da se šire, od kud ispada da se šire ti mirisi, ali radi se po tome. Znači niti su bale, ja sam bio na balama puno puta, bale ne smrde više. Ima dosta zagađivača zraka i s tim, imamo te neke sastanke sa Inspekcijom zaštite okoliša smo imali i pokušavamo ih natjerati da budu aktivniji. Dat ću vam i pisani odgovor kad dobijemo zapisnike sa ovih inspekcijskih pregleda i nalaza.

Nezadovoljstvo vijećnika: traženi pisani odgovor

28. studenog 2023.

Pisani odgovor

Dubravka Novak 3. sjednica Gradskog vijeća 28.06.2023
Ukidanje mjesnih odbora
Prikaži Sakrij

Poštovani gradonačelniče, zamjeniče, predsjedniče Gradskog vijeća, kolegice i kolege, službenici koji ste nam tu pri ruci kada nam to zatreba. Dobar dan svima. Dva pitanja. Jedno se odnosi na mjesne odbore, a drugi na Transparentni Varaždin.

U posljednjih nekoliko tjedana smo više puta u medijima pročitali da razmišljate o ukidanju mjesnih odbora, jer parafraziram, puno koštaju, a malo rade. S obzirom da je na današnjem dnevnom redu i točka o mjesnim odborima kojom ćemo potvrditi prestanak četverogodišnjeg mandata sadašnjim članovima vijeća, zanima me hoće li i kada će biti raspisani novi izbori, odnosno znači li šutnja na neki način o tome i ovi probni baloni da se zapravo odlučilo ukinuti ta ipak temeljna tijela demokracije građanske participacije u lokalnoj samoupravi.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

Gospođa Dubravka Novak, što se tiče mjesnih odbora, imamo tu točku na dnevnom redu pa ćemo još i tamo raspraviti, ali dakle mi smo imali izbore u 4. mjesecu za Gradsko vijeće i jednostavno niti je tko imao mogućnost raspisati izbore. Izbori su se trebali održati treću, četvrtu nedjelju u svibnju. Koštali bi još 50-ak tisuća eura i nije bilo niti formiranog Gradskog vijeća koje bi moglo pokrenuti tu proceduru i zbog toga smo jednostavno odlučili da se ljudi malo odmore od izbora. Moramo samo konstatirati da je mandat postojećim mjesnim odborima prošao, a mi smo tu svi zajedno da se dogovorimo o njihovoj budućnosti.

Dubravka Novak 3. sjednica Gradskog vijeća 28.06.2023
transparentni.varazdin.hr
Prikaži Sakrij

I drugo pitanje koje se odnosi na Transparentni Varaždin. Zašto se na portalu Transparentni Varaždin gdje se mogu vidjeti iznosi plaća, ne vide izdvojeno, ako je prikazani iznos sumiran baš svi financijski izdaci za zaposlene koji primaju plaću iz gradskog proračuna, posebice putni troškovi i iznosi plaćeni kroz putne naloge. To je područje u kojem tradicionalno ima puno prostora za klijanje sumnji pa je nužno da građani mogu jasno vidjeti kome se i što isplaćuje iz njihovih poreza. Hvala vam lijepa.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

Što se tiče Transparentnog Varaždina ja ne znam evo stvarno, ja se nadam da se vide svi troškovi. Ako se neki troškovi ne vide, ja ću se potruditi da se i ti troškovi vide, ako nemamo nekakvih opet problema sa GDPR-om, jer mi svaki put nekakve takve priče prodaju, ali evo, ako stvarno nema tih troškova ja ću tražiti i od dobavljača softvera i od naših financija da se svi ti troškovi stave unutra, jer nema se što skrivati.

Dubravka Novak 2. sjednica Gradskog vijeća 05.05.2023
Parkirališna mjesta u gradu Varaždinu – VTC i Trakošćanska ulica
Prikaži Sakrij

Poštovani gradonačelniče, predsjedniče Gradskog vijeća, kolege vijećnici, pozdrav. Eto moram reći da sam jako zadovoljna aktualnim satom osim što smo eto sami sebi odrezali nogu, pa umjesto tri pitanja, imamo dva, a nismo pet mjeseci radili. Pitanja je jako puno. Vidim da nas se puno zapravo fokusiralo i na taj VTC i na problem parkiranja i ostaloga pa ću ja krenuti od tuda i još malo dometnuti. Dakle, pozdravljam ovu inicijativu i pitanje kolegice Ivek i kolege Kosa. Tu ću još dodati i onu Trakošćansku ulicu, koja se isto javila kao problem parkiranja, kazni za parkiranja ljudi koji na određenom djelu pločnika koji ne vodi nikuda, parkiraju, dobivaju na tjednoj bazi kazne za parkiranje. Jako su ljuti, pa eto, razgovara li se o tome, odnosno na koji način ili u kojoj fazi su sad, nakon pet mjeseci, neki dogovori oko rješavanja parkinga inače u gradu osobito oko VTC-a. I kad spominjemo VTC dobila sam poruku jedne stanarke, kaže ovako: „Recite je li ovo normalno. Osam kanti i kontejnera je u tunelu, prolazu ispod moga stana, a trinaest ispod mojeg balkona.“ Riječ je o Zagrebačkoj ulici, dakle onom prolazu kud se ulazi za VTC koji je zatvoren. Da ne pričam o smradu koji se širi dolje. Ukupno dakle 20 kontejnera ima ispred i ispod svog stana, odmah ispod balkona. Ona je prva iznad prolaza pa molim da se uzme u obzir, s obzirom da sam provjerila, postoji i zakonska obveza o udaljenosti od stambenih zgrada i dvorišta tih kontejnera i kanti.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

Gospođo Ivek i gospodine Kos vezano uz VTC. To je malo složenija priča. Dakle mi smo jučer imali jedan sastanak, odvjetnici Grada, odvjetnici Marlexa Pro gdje smo raspravili opcije koje postoje i na žalost moramo se opet vraćati u povijest. Ne volim se vraćati i povijest jer povijest ne možemo promijeniti. Ali, 2003. godine, 17.3. potpisali su tadašnji gradonačelnik Čehok i direktor Stanoinga Ugovor o zamjeni nekretnina kojim je formirana čestica na način kako je sada formirana. Dakle, cijeli unutarnji prostor u području oko VTC-a pripada praktički toj čestici koje je vlasnik bio Stanoing, a sada nakon što je u sudskom postupku i sudskoj dražbi to kupio Marlex Pro, vlasnik je Marlex Pro. Temeljem tog ugovora o zamjeni nekretnina izgrađena je i podzemna garaža, izgrađen je i objekat VTC-a koji je dobio građevinsku dozvolu 2005. godine, znači da se može graditi podzemna garaža i diletacija. Ta građevinska je konzumirana. Još uvijek je aktivna. Po njoj sada završava tvrtka Marlex Pro građevinu. I ono što mogu reći da, tim sporazumom piše da će se tu izgraditi javna garaža, podzemna, i javno parkiralište, ali morate biti svjesni, ja sam tražio od odvjetnika tumačenja da javno ne znači besplatno. Dakle vlasnik toga, mi smo se odlučili 1990. godine kod RH da je kod nas službeno uređenje, kapitalističko uređenje i da je privatno vlasništvo Ustavom zagarantirano i iznad svega i mi u ovom slučaju imamo situaciju da, ali to nije samo tamo situacija. Dakle, vi imate situaciju u Grabanicama, imate situaciju i u I. Mikaca i Koblenzovoj da pojedine zgrade imaju čestice, imaju prilazne ceste, parkirališta koja su u njihovom vlasništvu. U ovome slučaju, mi smo razgovarali jučer sa tvrtkom Marlex i oni pristaju na varijantu da ne zatvaraju rampama taj prostor, ali oni su vlasnici toga i oni će ići na varijantu da će kupiti električne stupiće sa daljinskim, na daljinsko upravljanje i da će ih postaviti na parkirna mjesta koja su njihova. Grad Varaždin ima česticu koja će biti, ostati u javnome režimu iza one zadnje zgrade u Kozarčevoj i praktički onaj prolaz kroz tu zgradu, znači to je javno parkiralište. Ostala sva mjesta će biti po njima u režimu naplate ili prodaje. Dakle, to je njihova poslovna odluka. Koliko su mi jučer pokazali već imaju 134 osobe u redu za kupnju ili najam parkirnog mjesta. Tamo ima parkirnih mjesta 170 nadzemnih i 240 parkirnih u garaži. Dakle, nije problem da nema parkirnih mjesta. Koristilo se 20 godina. Nevjerojatno je da su se radile parcelacije, da je sve to rađeno, da nikad nitko nije dao nikakvu zabilježbu, nikakvu primjedbu. Formirana je takva čestica, ta čestica ima građevinsku dozvolu, ta čestica je prodana i neke stvari ispravljati u prošlost je praktički nemoguće. Postoji jedna od opcija o kojoj smo razgovarali, da, ali s time bi napravili presedan da Grad ide proglasiti javnim dobrom cestu koja prolazi, ali u tom slučaju mora po cijeni sudskog vještaka obeštetiti tvrtku Marlex Pro, dakle, s time se ne dobiva, znači Grad, sada tvrtka Marlex Pro mora održavati tu cestu, čistiti ju i ostalo, npr. i u zimi. Ako si netko slomi nogu, onda je odgovoran Marlex Pro, nije odgovoran Grad Varaždin. Takvih situacija imamo i u Grabanicama i u Ive Mikca i otvorili bi određenu i Pandorinu kutiju. Zapravo, mi bismo potrošili po nekakvim procjenama možda i 1 mil. eura da kupimo neku cestu, ali parkirna mjesta nismo s time riješili niti dobili, a ako proglasimo javno dobro, što postoji mogućnost da ovo Gradsko vijeće napravi, mora po procjeni sudskog vještaka isplatiti tvrtki Marlex Pro vrijednost tog zemljišta koje je građevinsko zemljište, jer je dio građevinske parcele po građevinskoj dozvoli. Ona je cesta u naravi, a tako da će biti vjerojatno umanjena cijena, ali one procjene koje sam ja prvi dobio, s time bi si zapravo otvorili jedan presedan i onda bismo morali neke takve stvari raditi i po drugim dijelovima grada. Ono što još želim reći da u ovom Gradu je 2019. godine bilo 27.000 registriranih vozila. Neki dan sam dobio od MUP-a da ih imamo 31.000. Dakle u četiri godine, 4.000 vozila više. Ovaj grad jednostavno nije projektiran i nije koncipiran na način da može izdržavati takvu količinu vozila. Stanari kad kupuju stanove, većinom i svugdje po ostalim gradovima kupuju i parkirna mjesta. U ovom slučaju, stanari su 20 godina uživali blagodati besplatnog parkiranja, ali jednostavno mi nemamo alat ni mehanizam. Gledaju naše pravne službe i naši odvjetnici dal' postoje nekakve mogućnosti, ali varijanta koju smo uspjeli dogovoriti dakle, da ne postavlja ograde, nego da ide isključivo sa stupićima, gdje će ljudi moći iznajmiti ili kupiti mjesta nadzemna. To znači da se ostavi nesmetani prolaz, mislim da je to najviše što smo u ovom trenutku mogli napraviti.

Da se nadovežem na pitanje koje je bilo vezano uz ostale parkinge u gradu. Mi imamo onu nesretnu koncesiju do 2037. godine. Mi ne možemo raditi bilo šta po tom koncesijskom ugovoru, uvoditi kao što smo na primjer mislili da ćemo kod groblja nešto rješavati preko tvrtke Parkovi zato jer isključivo i uvijek sve moramo ponuditi tvrtki Best in parking, odnosno Crtorad. S njima smo došli kroz razgovore do toga i napravili smo koncept parkirnih blokova. Dakle jadan od parkirnih blokova je bio Prešernova, jedan od parkirnih blokova bi bio Trakošćanska, jedan bi bio ne znam vrlo vjerojatno na S. Vukovića i onaj dio, jedan bi bio možda na Banfici. Bili bi raznih boja i naši sugrađani bi uz nekakvu ne veliku naknadu, od nekakvih možda 6 eura mjesečno imali u tom bloku da ih zaštitimo, npr. pogotovo Prešernova i Trakošćanska. Tu je veliki priliv ljudi koji dolaze raditi u grad. Dakle, tamo bi za sve ostale bila normalna naplata parkinga, a za ove stanare oni bi imali nekakvu povlaštenu mjesečnu cijenu karte. To je zapravo jedini model kojega možemo napraviti da stanarima, znači onda ne bi bilo toliki pritisak dnevnih migranata na ta parkirališta i onda bi stanari imali, jer smo izbrojali broj vozila. Velim vam, broj vozila raste neslućenom brzinom. Zbog toga i radimo ove nekakve strategije mobilne urbanosti. Pokušavat ćemo sve više da ljudi koriste druga prijevozna sredstva, jer zaista grad postaje zakrčen vozilima.

Dubravka Novak 2. sjednica Gradskog vijeća 05.05.2023
Transparentnost javnih natječaja za zapošljavanje – IV. Osnovna škola
Prikaži Sakrij

Još jedna stvar Budimo grad jako inzistira na transparentnosti i natječajima, javnim natječajima, zapošljavanjem. Moje pitanje je potaknuto svojevrsnim skandalom na IV. Osnovnoj školi, koji je nastao nakon što je prosvjetna inspekcija aktivirana od savjesne i odgovorne članice Školskog odbora, utvrdila je zabrinjavajući dugi niz ozbiljnih nezakonitosti, zabranila dva zapošljavanja zbog ozbiljnih propusta u provođenju natječaja. A budući da se sve to događalo, prosvjetna inspekcija je utvrdila i postoje sumnje na pogodovanje na jednoj tako ozbiljnoj stvari kao što je natječaj za zapošljavanje. Samo podsjećam, rješenje ovog inspekcijskog nadzora osim više neusklađenosti Pravilnika škole s više Zakona, u oba natječaja utvrđena je višestruka povreda Zakona i općeg akta, a u natječaju za radno mjesto voditelja računovodstva postavljena je i sumnja, da je natječaj raspisan na način da se određeni broj osoba koje bi zasigurno bile dovoljno kvalificirane za obavljanje poslova voditelja računovodstva, a priori niti ne prijave na natječaje.

Jeste li zadovoljni radom svojih članica svoje stranke u Školskom odboru? Hoćete li tražiti njihovu odgovornost, odgovornost pročelnica odgovornih i hoćete li konačno pristati na naš prijedlog da se postupak kandidiranja bazira na javnom pozivu? Hvala. Oprostite što sam bila duga.

Odgovor vijećniku: dr. sc. Neven Bosilj, gradonačelnik

Što se tiče ovoga na IV. osnovnoj školi, želim reći da ni jednog ravnatelja nisam ja ili, jel' bio uopće koji natječaj da je školski odbor u ovom mandatu postavljao ravnatelja? Dakle svi ravnatelji rade autonomno. Ravnatelji imaju u školskim odborima tri člana iz svoje sredine, dakle zaposleni i sindikati daju tri člana, tri člana daje osnivač, to je Grad i jednoga daju roditelji. I taj jedan kojeg daju roditelji većinom isto tako podržava ravnatelja, tako da mi kao osnivači imamo tri od sedam i niti možemo, a niti želimo utjecati na bilo kakve kadrovske odluke. Ako je netko nešto pogriješio i napravio, ja ću tražiti od nadležne pročelnice D. Vusić koja je nadležna za osnovno školstvo da kontaktira ravnateljicu i da dobije pisani izvještaj o tome što se dogodilo, ali mi kao osnivač se jednostavno u to ne petljamo. Evo, toliko od mene.

Nezadovoljstvo vijećnika: traženi pisani odgovor

Nisam zadvoljna, molim pisani odgovor.

 

1. lipnja 2023.

Pisani odgovor