Opći uvjeti poslovanja GRIC-a

                    Gradonačelnik

KLASA: 650-03/24-01/2

URBROJ: 2186-1-04-03/5-25-1

Varaždin, 24. veljače 2025.

 

 

Na temelju članka 69. Statuta Grada Varaždina ("Službeni vjesnik Grada Varaždina" br. 3/18, 2/20, 2/21, 4/21 -pročišćeni tekst 13/22 i 10/23) Gradonačelnik Grada Varaždina na dan 24. veljače 2025. donosi

 

OPĆE UVJETE POSLOVANJA

GRADSKOG REKLAMACIJSKO INFORMACIJSKOG CENTRA (GRIC)

 

OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim Općim uvjetima poslovanja Gradskog reklamacijsko informacijskog centra (skraćeno i dalje u tekstu: GRIC), Grad Varaždin uređuje osnovna pravila odnosa i suradnje između podnositelja prigovora/reklamacija/upita (dalje: korisnika usluge) i GRIC-a.

Članak 2.

  1. Gradski reklamacijsko informacijski centar (GRIC) je sustav koji omogućuje korisnicima usluge da, putem pozivnog centra ili putem mrežne stranice, komuniciraju s upravnim tijelima i službama Grada i trgovačkim društvima na način da podnose prijave, reklamacije i postavljaju upite o uslugama čije je rješavanje sadržano i obuhvaćeno Katalogom usluga, i dobiju povratne i relevantne informacije vezane uz rješavanje prijave, odnosno odgovor na upit.  
  2. U sustav GRIC-a mogu se prijaviti isključivo prijave i upiti o uslugama koje su obuhvaćene Katalogom usluga.
  3. Broj i vrste usluga obuhvaćene Katalogom usluga objavljuju se na mrežnoj stranici Grada Varaždina.
  4. Katalog usluga je službeni dokument u kojem su detaljno opisane vrste usluga koje Grad Varaždin pruža korisnicima usluga putem sustava GRIC-a i sastavni je dio ovih Općih uvjeta poslovanja.
  5. Korisnik usluge je svaka fizička ili pravna osoba koja podnosi prigovor/reklamaciju/upit putem sustava GRIC.

 

JAMSTVO

Članak 3.

GRIC nije odgovaran za rješavanje odnosno nerješavanje prijavljenih prigovora/reklamacija/upita ako se oni odnose na usluge koje nisu obuhvaćene Katalogom usluga.

 

UVJETI KORIŠTENJA

Članak 4.

  1. Korisnici usluga, pozivom na besplatni broj 0800 0042 ili prijavom putem mrežne stranice www.varazdin.hr, podnose prigovor, odnosno postavljaju upit u vezi pojedine usluge u GRIC radi daljnje obrade i rješavanja istog. Zahtjev zaprima i registrira službenik zadužen za reklamacije i informacije građana.
  2. U slučaju postavljanja upita koji se odnosi na „Servisne informacije“ koje su sadržane u Katalogu usluga, korisnika usluge upućuje se na pružatelja/voditelja usluge (naziv, adresa, broj telefona i e-mail adresa).
  3. Razgovor između korisnika usluge i službenika za reklamacije i informacije snima se u svrhu kvalitetnije obrade prigovora/reklamacije/upita, bržeg rješavanja istog te dobivanja povratne informacije i provjere autorizacije prijavljenog problema. O provedbi snimanja telefonskih razgovora, moraju biti obaviješteni korisnici usluge kad pozivaju telefonski broj naveden u stavku (1) ovog članka. Obavijest pozivatelju obavlja se automatski odmah nakon uspostave telefonske veze. Automatska tajnica pozivatelju daje na znanje činjenicu da se razgovor snima, kao i cilj obrade. U slučaju da korisnik usluge ne želi da se razgovor snima, prigovor/reklamaciju/upit može uputiti putem mrežne stranice odnosno osobno na adresi Trg kralja Tomislava 1, Varaždin, a nastavkom razgovora korisnik usluge daje privolu za snimanje razgovora.
  4. Korištenje usluga putem GRIC-a je besplatno.

Članak 5.

  1. Osobni podaci korisnika usluge GRIC će se koristiti  samo u nužnom opsegu za ostvarenje svrhe utvrđene ovim Općim uvjetima.
  2. Ako pojedini korisnik usluge želi povući privolu i zatražiti prestanak daljnje obrade osobnih podataka, obavijest o odustajanju od dane privole može zatražiti u pisanom obliku putem e-mail adrese: [email protected], slanjem na adresu Trg kralja Tomislava 1, Varaždin ili osobno na istoj adresi.
  3. Grad Varaždin će omogućiti svakom korisniku usluge pristup osobnim podacima, kao i snimci razgovora.
  4. Osobni podaci se čuvaju u skladu s odredbama zakona kojim se uređuje zaštita i obrada javnog dokumentarnog i arhivskog gradiva te općih akata donijetih temeljem istog
  5. Snimke razgovora se čuvaju onoliko dugo koliko je nužno za ispunjenje svrhe i obrade podataka.

 

Članak 6.

Korištenjem usluga putem GRIC-a, korisnik usluge izričito prihvaća ove Opće uvjete poslovanja GRIC-a, što istodobno podrazumijeva i njegovu suglasnost za snimanje razgovora i korištenje osobnih i drugih podataka u svrhe rješavanja prigovora/reklamacije/upita putem GRIC-a navedene u članku 4. i 5. ovih Općih uvjeta poslovanja GRIC-a.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 7.

  1. Eventualno proizašle sporove iz Općih uvjeta poslovanja GRIC-a stranke će rješavati sporazumno, u protivnom ugovaraju nadležnost suda u Varaždinu.
  2. Opći uvjeti poslovanja stupaju na snagu danom donošenja i objavit će se na mrežnoj stranici Grada Varaždina i "Službenom vjesniku Grada Varaždina".

 

GRADONAČELNIK

dr.sc. Neven Bosilj