25. lipanj 2021. | Autor: grad varazdin

Rješavamo probleme koje su stvorili bivša vlast i Čistoća

Gradonačelnik Grada Varaždina Neven Bosilj i zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković održali su konferenciju za medije na temu aktualnosti u Gradu Varaždinu.

Uvodno je gradonačelnik Bosilj izvijestio o tijeku razgovora i stanju s rješavanjem problema odvoza otpada sa pretovarne stanice u Polajni Biškupečkoj. „Intenzivno radimo na rješavanju problema i postignut je dogovor između dvaju JLS-ova za interventno zbrinjavanje 300 t MKO-a. U sve razgovore i pregovore uključen je i župan Stričak te je suradnja na toj razini više nego zadovoljavajuća, no morat će se uključiti i čelnici  petnaest JLS-ova jer je Čistoća kao ugovoreni pružatelj usluge propustila sklopiti ugovor s Piškornicom S.O. d.o.o. i sve nas dovela u nezavidnu situaciju. Konačno rješenje problema otpada bit će riješeno kada profunkcionira Regionalni centar za gospodarenje otpadom, a do tada moramo razgovarati sa svih 77 JLS-a koji još imaju slobodnih kapaciteta za prihvat MKO-a.

Paralelno se radi i na rješavanju problema bala i nadam se kako ćemo za najdulje dvije godine i taj problem riješiti. Vezani smo sa dva pravna posla dogovorena još 2008. godine i pregovori su u tijeku.

Što se tiče Uprave Čistoće d.o.o. , naglašavam kako je šteta počinjena nesklapanjem ugovora, te će sukladno zakonu biti i poduzete daljnje radnje. Ako gradonačelnik mora voditi poslovanje tvrtke, takva Uprava i direktor mi ne trebaju. Postoji zakon o trgovačkim društvima kojim su jasno definirane ovlasti i odgovornosti te ćemo, sukladno tome isto i tražiti od direktora svih poduzeća u vlasništvu i suvlasništvu Grada Varaždina.“

Zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković nadovezao se informacijom o načinu rješavanja problema dugovanja za najam Gradske sportske dvorane Varaždin – Arene na Dravi.

Podsjetio je na činjenicu kako je prilikom preuzimanja upravljanja Gradom zatečena dubioza, odnosno dugovanje za najam dvorane od 12 milijuna kuna sa zateznim kamatama te je naglasio: „Mi smo krenuli u rješavanje tog problema koji nam je ostavila bivša gradska uprava. Mogu vam sa zadovoljstvom reći  da smo dogovorili s direktorom Max Bögla iz Njemačke modalitet otplate toga duga.  Otplatit ćemo ga u razdoblju od godinu dana počevši od 1. rujna 2021. podizanjem rate najamnine. Dogovorili smo i radnu skupinu  koja će pregovarati o smanjenju najamnine na temelju analize i provedene revizije. To je tek početak i osnova za pregovore. Do sada nije ništa formalizirano i ništa  nije dogovoreno kao što je to tvrdio bivši zamjenik gradonačelnika. Do kraja godine ćemo dogovoriti  konkretne rokove i smanjenje zakupnina kao i potpisivanje novog, povoljnijeg ugovora.“ – rekao je zamjenik gradonačelnika Marković i upozorio na nedostatak dosadašnjeg  nadzora održavanja dvorane po ugovoru.

„Posljednjih godina taj nadzor se nije radio, a sada smo dogovorili da u buduće Grad nadzire izvršavanje tog dijela novog ugovora. Nakon što budu poznati rezultati revizije, također ćemo postaviti pitanje kaznene odgovornosti zbog onog što se dogodilo s otplatom najma dvorane.“ – zaključio je zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković .

„Naš način vođenja Grada je otvorenost i transparentnost u radu, na čemu ćemo inzistirati na svim razinama kao i na  jasnom, istinitom informiranju javnosti te će vam svi budući sporazumi i ugovori biti i javno dostupni.“ – zaključio je gradonačelnik Bosilj.