23. ožujak 2012.

NOVE PROMOTIVNE AKTIVNOSTI VARAŽDINSKE TURISTIČKE ZAJEDNICE

TZ image novi_web_tz_press_640

 23.03.2012. - U gradskoj je vijećnici održan drugi ovogodišnji koordinacijski sastanak Turističke zajednice grada Varaždina i varaždinskih ugostitelja te pružatelja usluga smještaja. Zamjenica gradonačelnika i saborska zastupnica Natalija Martinčević, koja obavlja i funkciju predsjednice turističke zajednice, prisutne je informirala o novim promotivnim aktivnostima Turističke zajednice grada Varaždina te s njima raspravila aktualnu tematiku.

Kako bi bila što učinkovitija u svojim promotivnim aktivnostima, Turistička će zajednica grada Varaždina tijekom 2012. intenzivirati svoje promotivne aktivnosti na internetu. U potpunosti je redizajnirana web stranica turističke zajednice te je ona sada preglednija i informativnija, a posebno treba istaknuti video prezentaciju varaždinske gastronomije. Korisnici web stranice kroz kratke će se filmove moći upoznati s posebnostima varaždinske gastronomije, a trenutno su dostupni filmovi koji obrađuju hrvatsku autohtonu kuhinju restorana Verglec i zlatnog kuhara restorana hotela Turist. (www.tourism-varazdin.hr)

Krajem tjedna započinju i komunikacijske aktivnosti na Facebooku profilu pod nazivom Volim Varaždin. Uz intenzivno oglašavanje i ostale komunikacijske aktivnosti uobičajene za tu društvenu platformu, posebno treba istaknuti aplikaciju korištenje koje će Varaždincima i njihovim gostima omogućiti 30% popusta na konzumaciju u 8 varaždinskih restorana. Za krajnjeg je korisnika ta usluga u potpunosti besplatna, a lajkanjem profila Volim Varaždin svi članovi Facebook zajednice u svakom će trenutku moći dobiti vaučer na osnovu kojeg će ostvariti 30% popusta u Angelusu, Aquacityju, Domenicu, Palatinu, restoranu hotela Turist, restoranu hotela Varaždin, Verglecu i Zvonimiru. Vaučer uključuje izbor iz kompletnog jelovnika restorana, osim posebnih ponuda i menija, odnosno kompletan obrok za dvije osobe bez pića. (www.facebook.com/volimvarazdin)

Turistička zajednica grada Varaždina pripremila je i novi tiskani promotivni materijali koji obrađuje izlete u okolicu Varaždina. Uzevši u obzir sugestije hoteljera, i potrebu za produljenjem boravka gostiju, osmišljeni su itinereri za četiri izleta u okolici Varaždina te su otisnuti leci na hrvatskom i engleskom. Ti će materijali gostima smještenima u Varaždinu pomoći da ispune svoje vrijeme istražujući okolicu, a boravak u Varaždinu nadopuniti kvalitetnim sadržajima. Otisnut je i materijal namijenjeni španjolskim gostima s kruzera koji posjećuju jadransku obalu, a Varaždin posjećuju u sklopu fakultativnih izleta.

 Zaključujući prezentaciju, zamjenica gradonačelnika Grada Varaždina Natalija Martinčević je izjavila: Proteklih se godina Varaždin na tržištu profilirao kao kvalitetna izletnička destinacija. No, potrebno je trajno biti proaktivan da bi se održale stečene pozicije te zadobilo povjerenje novih gostiju. Svi se zainteresirani subjekti moraju aktivno uključiti i u osmišljavanje i u realizaciju turističkih aktivnosti. Osmišljavanje i provođenje novih promotivnih aktivnosti dobar je primjer te sinergije te sam sigurna da će rezultati biti pozitivni.