29. prosinac 2018.

„Čovjek – ključ uspjeha u turizmu“ - uručene nagrade

Podjelom nagrada u Gradskoj vijećnici danas je završena akcija Turističke zajednice grada Varaždina "Čovjek – ključ uspjeha u turizmu".

Tom prilikom uručene su i nagrade najoriginalnije uređenog božićnog izloga ili prostora ispred poslovnog prostora u povijesnoj jezgri grada kao rezultat još jednog natječaja koji Turistička zajednica i Grad Varaždin provode svake godine u predblagdansko vrijeme.  Cvjećara Mirta ima najoriginalnije uređenu površinu ispred poslovnog prostora, drugo mjesto zahvaljujući atraktivno uređenom izlogu pripalo je optici Ghetaldus, a treće mjesto trgovini Mis, koja je u božićnom duhu uredila površinu ispred poslovnog prostora. Za pobjednike su osigurane i novčane nagrade – za prvo mjesto 3.000,00 kuna, drugo 2.000,00 kuna i treće mjesto 1.000,00 kuna.

Čovjek - ključ uspjeha u turizmu akcija je Hrvatske turističke zajednice koju na svom području, sukladno kriterijima propisanima od stane HTZ-a provodi i Turistička zajednica grada Varaždina.

Cilj akcije je razvijanje gostoljubivih i prijateljskih odnosa prema turistima te podizanje kvalitete usluge što bi direktno utjecalo na podizanje stupnja zadovoljstva gostiju, povrat gostiju i promidžbu usmenom predajom te širenje pozitivnog imidža hrvatskog turizma. U sklopu akcije biraju se najbolji djelatnici u 20-ak kategorija, u izboru TZGV u 10 kategorija.

NAGRAĐENI U AKCIJI ČOVJEK – KLJUČ USPJEHA U TURIZMU U 2018.

KATEGORIJA  AGENCIJSKI DJELATNIK

Goran Košćak, Galileo travel

Opstati na konkurentnom turističkom tržištu nije lako, a u tome uspijevaju samo najustrajniji, najiskusniji i najbolji. Dobitnik priznanja u kategoriji Agencijski djelatnik, Goran Košćak, odlično poznaje tematiku prodaje u turizmu te stvaranja i izrade novih programa. Uslužnost, profesionalnost, brzina i pouzdanost njegove su glavne odlike, a iskustvo od 23 godine rada kao turističkog vodiča te punih 10 godina kao turističkog agenta potvrđuje da se radi o profesionalcu u turizmu  koji čini razliku.

KATEGORIJA TURISTIČKI VODIČ

Janja Kelava, Društvo turističkih vodiča i pratitelja grada Varaždina

Turistički vodiči su posebna vrsta ljudi. Biti prvi, a često i najvažniji kontakt grupi turista u nekom novom gradu te im u sat, dva ili tri približiti ne samo povijest i pokazati ljepote nego ih i uvući u kulturu i svakodnevni život, zahtijeva posjedovanje cijelog niza talenata i znanja.

Janja Kelava pune 22 godine radi kao turistički vodič na španjolskom i francuskom jeziku i s Varaždinom je upoznala te, sigurni smo, u Varaždin zaljubila, cijele generacije turista. Svoje iskustvo i znanje rado i dijeli pa se tijekom 2018. posebno istaknula sa stručnom edukacijom vodiča, te pomogla u realizaciji vođenja gradske knjižnice za Dan vodiča.

 

KATEGORIJA RECEPCIJSKI DJELATNIK

Slavica Borovec, Turist d.o.o.

Vrijedna, marljiva, komunikativna, fleksibilna i omiljena, Slavica Borovec na neki je način simbol hotelske kuće u kojoj radi. Djelatnici na recepciji gostima hotela su domaćini, pomagači, često i svojevrsni prijatelji, a kao takva, dobitnica priznanja u kategoriji recepcijski djelatnik gospođa Borovec zasigurno ostaje u toplom sjećanju brojnim gostima koji dolaze i odlaze iz Hotela Turist.

 

KATEGORIJA KONOBAR

Danijel Špernjak, Gastrocom d.o.o.

Najisplativije ulaganje je ulaganje u sebe. Svojim primjerom i profesionalnim iskustvom to dokazuje Danijel Špernjak, koji je kao konobar započeo raditi još kao učenik na stručnoj praksi, a od tada se neprestano usavršava i u svom poslu, znanju i odnosu s gostima stalno napreduje. Završio je vinsku akademiju na kojoj se usavršio za promociju, prezentaciju, ponudu i prodaju vina, a trenutno se usavršava za hotelijersko-turističkog komercijalistu. Kao takav je nezaobilazan dio restorana u kojem radi te svakodnevno dokazuje da je upravo čovjek i njegov pristup poslu i gostima, taj koji čini razliku.

 

KATEGORIJA KUHAR

Katica Štuklec, Hotel Varaždin d.o.o.

U svojem je bogatom radnom iskustvu oduševila brojna nepca diljem regije. Ona je kreativna, profesionalna, prepuna dobre volje, predana poslu te potpuno otvorena za novitete i promjene. Uz to, svoje bogato znanje i iskustvo rado dijeli s mladim kuharima i kuharicama, a njezina kuhinja vedra je, dinamična i - fina.

 

KATEGORIJA HOTELSKOG DOMAĆINSTVA

Alenka Božić, SC Varaždin

Izrazito ljubazna i uslužna prema gostima te snalažljiva u pronalaženju hitnih rješenja u svrhu poboljšanja kvalitete usluge i zadovoljstva gostiju. Osoba na koju se uvijek može računati i osloniti se u svakoj situaciji.

 

KATEGORIJA POLICIJSKI DJELATNIK

Biserka Križnjak, PU Varaždinska

Turizam podrazumijeva i cijeli niz popratnih djelatnosti i poslova, a dio njih tiče se i PU Varaždinske ispred koje Biserka Križnjak zaslužuje priznanje u ovoj, posebnoj kategoriji. S obzirom da često rješava status pitanja stranaca, njezina komunikativnost, otvorenost, angažiranost, motiviranost i susretljivost iznimno su važni i strankama, ali i institucijama s kojima dolazi u kontakt.

 

KATEGORIJA HORTIKULTURNI DJELATNIK

Josip Kaniški, Parkovi d.d.

Često niti ne primijetimo koliko truda, posla, ljubavi i predanosti treba posvetiti uljepšavanju i održavanju grada, da on bude ne samo čist i uredan nego i lijep kao što je lijep Varaždin. Veliki obol ljepoti Varaždina daje tvrtka Parkovi d.d. koja uređuje, održava i čuva varaždinske parkove i zelene površine, a među svim vrijednim i predanim radnicima Parkova ističe se g. Josip Kaniški koji već punih 17 godina, zajedno sa svojim kolegama koje vodi, čini Varaždin ponosnim na hortikulturno uređenje. Njegova predanost poslu, temeljitost, ljubaznost i osobni angažman ponos su Parkova, ali i Varaždina, što se ovim priznanjem i simbolički potvrđuje.

 

KATEGORIJA ČISTAČ

Ivica Bolčević, Čistoća d.o.o.

Čiste i uređene ulice ogledalo su grada i njegove kulture, a to da Varaždin spada u najurednije i najčišće gradove u Hrvatskoj, zasluga je brojnih marljivih ruku naših čistača. Djelatnik Čistoće Ivica Bolčević savjestan je i marljiv radnik koji svoje svakodnevne poslove obavlja s osmijehom. Uvijek je dobre volje, bez obzira na smjenu i vremenske uvjete u kojima radi jer zna da slika urednog i čistog Varaždina, u očima ljudi koji ga posjećuju, vrijedi kao tisuću riječi.

 

Čovjek – ključ uspjeha u turizmu nacionalni je program Hrvatske turističke zajednice, koji se provodi s ciljem podizanja razine gostoljubivosti i stvaranja klime dobrodošlice u destinaciji. Kroz ovu su akciju obuhvaćene djelatnosti koje sudjeluju u stvaranju percepcije Hrvatske kao gostoljubive i privlačne turističke destinacije te one koje neposredno utječu na podizanje kvalitete usluga u turizmu.