Varaždinu odobren novi Erasmus projekt
Gradu Varaždinu odobren je novi Erasmus projekt pod nazivom „Inovativni turizam - kulturna baština kroz integrirane šetnje“.
Ukupna vrijednost projekta je 186.928 eura od čega je za Grad Varaždin namijenjeno 14.955 eura. Nositelj projekta je sportska udruga iz Danske, a uz Grad Varaždin, uključili su se partneri iz Španjolske, Rumunjske, Turske i Poljske. Projekt će trajati od jeseni do početka 2021. godine.
Svaki grad sudionik će ovim projektom, u svrhu promocije, razviti svoj turistički proizvod takozvanim „međugeneracijskim kulturnim šetnjama“ prilikom kojih stariji sugrađani djeci i mladima pričaju priče vezane uz određene lokacije u gradu. Starije generacije će prenositi svoju mudrost, sjećanja, informacije i tradiciju te vlastita iskustva, anegdote i znanje o kulturnom nasljeđu grada na mlađe generacije. Te će se priče zatim modernim tehnologijama oblikovati u inovativan turistički proizvod tako da se najbolje priče snime i implementiraju u web aplikaciju koju će moći koristiti turisti i ostali posjetitelji kako bi grad doživjeli očima starijih generacija. Uz ovu aplikaciju će turisti mjesto koje posjećuju doživjeti uz najljepše priče starijih generacija te iz druge perspektive saznati informacije koje se ne mogu pronaći u vodičima, knjigama ili na internetu.
Partneri projekta služit će se najboljim metodologijama kako bi postigli suradnju mladih i starijih generacija. Sudionici će dobiti sve informacije o tome na koji način doći do starijih osoba, gdje ih tražiti, kako ih ohrabriti da se uključe u projekt, kako odabrati najbolja mjesta za „međugeneracijske kulturne šetnje“, kako doći do roditelja i ohrabriti ih da uključe svoju djecu. Uključit će se obrazovne institucije iz područja audiovizualnih tehnika i medijske produkcije čiji učenici i studenti će asistirati u snimanju priča, kao i iz područja turizma i marketinga kako bi se promovirao konačan proizvod. Učenici i studenti koji sudjeluju u projektu razviti će multidisciplinarne kompetencije i steći odlično iskustvo o tome kako uz nove tehnologije aktivno iskoristiti tradiciju i kulturno nasljeđe nekog područja te mudrost i iskustvo starijih sugrađana, s ciljem promocije i brendiranja grada u kojem žive.