Projekt City to city exchange - Digital transition in the role of sUstainablE Tourism – DUET
U sklopu projekta City to city exchange - Digital transition in the role of sUstainablE Tourism – DUET financiranog iz Europske urbane inicijative projektni tim iz Varaždina boravio je u gradu Plasencia na zapadu Španjolske.
Cilj ovog projekta je dijeljenje znanja i iskustava prvenstveno u turizmu i korištenju digitalnih sadržaja koje su od iznimne koristi za domaće i strane turiste. Domaćini su pokazali brojne primjere dobre prakse iz područja digitalnih tehnologija koje koriste turisti koji dolaze u Plasenciu, a jedna od njih je aplikacija koja nudi sve turističke i kulturne sadržaje na jednom mjestu kao i popratne servisne informacije. Prezentirani su svi koraci od ideje do implementacije, s fokusom na skalabilnost, zaštitu korisničkih podataka i prilagodljivost budućnosti. Ujedno, prenesena su iskustva Grada Plasencia vezano za usklađivanje funkcionalnosti mobilne aplikacije s ciljevima održivog turizma, uključujući značajke koje poboljšavaju iskustvo posjetitelja bez ugrožavanja kulturnih i prirodnih dobara grada.
Već tijekom posjeta Varaždinu otvorile su se i dodatne teme u kojima ova dva grada imaju velike sličnosti i mogućnosti za suradnju, a to je kulturna baština i sadržaji te razvoj poduzetničkih i inovacijskih kapaciteta. Osim turizma i kulture, domaćini su predstavili i gospodarski i poljoprivredni razvoj svog grada ali i regije Extremadura.
Projektni tim iz Varaždina u sastavu Slađana Miočić, pročelnica Upravnog odjela za gospodarske djelatnosti Grada Varaždina, Goranka Grgić, voditeljica Odsjeka za ITU mehanizam Upravnog odjela za gospodarske djelatnosti Grada Varaždina, Ivana Borovec, viša stručna suradnica za gospodarstvo i strateško planiranje Upravnog odjela za gospodarske djelatnosti Grada Varaždina te Dorotea Solomun, voditeljica EU projekata u Turističkoj zajednici grada Varaždina srdačno je primio i gradonačelnik Plasencie Fernando Pizarro kojemu je upućen poziv na najveći ulični festival u Hrvatskoj – Špancirfest.