Potpisani ugovori za pilot projekt zamjene kotlovnice na zgradi u Ulici Miroslava Krleže
U zgradi na adresi Miroslava Krleže 1a danas je potpisan ugovor čime je prigodno obilježen početak radova na pilot projektu izgradnje kotlovnice kojima upravlja Vartop Varaždin.
Ugovor su potpisali direktor Vartopa Zdravko Rogina i Miroslav Težak, predstavnik izvoditelja radova.
„ Prije godinu dana dogovorili smo s predstavnicima stanara i stanarima da se ova kotlovnica promijeni, a zašto baš ova zgrada, jer ona ima vlastitu kotlovnicu odnosno nije više zgrada vezano na jednu kotlovnicu. Pilot projekt smo pokrenuli s ciljem da građanima smanjimo račune budući da se problem previsokih računa proteže zadnjih 40 godina. Odlučili smo takvu situaciju presjeći i pokrenuti svoj vlastiti pilot projekt kojim bi se stanarima smanjili troškovi grijanja 15 do 20 posto i za koji se nadamo da će se i država uključiti od iduće godine“ istaknuo je zamjenik gradonačelnika Zlatan Avar.
Izabrani izvođač radova za projekt „Izvođenje radova izgradnje infrastrukture za grijanje objekta Miroslava Krleže 1a, Varaždin“ je poduzeće TEMING d.o.o. iz Kućan Marofa, a vrijednost radova iznosi 3.245.343,98 kn bez PDV-a, odnosno 4.056.679,98 kn sa PDV-om.
„Postavit će se nova kotlovnica, a kompletni razvod cijevi po zgradi stanare neće koštati ništa. Postoje preinake koje će se raditi unutar stanova i u tim troškovima će stanari trebati participirati, ali sa svakim će stanarom biti obavljen razgovor i postignut dogovor. Tijekom radova, stanari neće biti zakinuti za toplu vodu, pa neće morati ni mijenjati rutine u svojim svakodnevnim navikama“ rekao je Avar.
Gradonačelnik Ivan Čehok istaknuo je kako je izuzetno važno da stanari budu složni kao što su bili složni u ovoj zgradi koja je uključena u pilot projekt te ukoliko ovaj projekt uspije ići će se i na ostale zgrade kojih je u Varaždinu još 18.
„Ove zgrade imaju užasne gubitke i visoke račune za grijanje, a Fond za energetsku učinkovitost nema pravilnik za mijenjanje kotlovnica, pa ako ovaj projekt uspije nadam se da će se promijeniti pravilnik“ rekao je gradonačelnik .
Radovi trebaju biti završeni u najdužem roku od 4 mjeseca računajući od dana uvođenja u posao, najkasnije do 01.10.2019.