Najavljena 7. sjednica Gradskog vijeća Grada Varaždina
Predsjednik Gradskog vijeća Grada Varaždina Lovro Lukavečki i zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković u ponedjeljak su najavili nadolazeću, 7. sjednicu Gradskog vijeća Grada Varaždina koja će se održati 19. ožujka u HNK u Varaždinu.
Predsjednik Gradskog vijeća predstavio je neke od točaka dnevnog reda o kojima će vijećnici donositi odluke, a kao najvažniju točku istaknuo je rebalans proračuna. „Na dnevnom redu bit će Izvješće o radu gradonačelnika za razdoblje srpanj – prosinac 2023. Također, vijećnici će odlučivati o davanju suglasnosti za dugoročno kreditno zaduživanje trgovačkog društva Parkovi u iznosu od 1.500.000 eura za izgradnju poslovne zgrade. Važna je i nova strategija upravljanja gradskom imovinom za razdoblje od 2024. do 2030. godine, a zbog novih uputa Državnog izbornog povjerenstva bit će i izmjene odluke o korištenju i naknadi za korištenje javnih površina grada Varaždina. Odlučivat će se oko odluke o objavi javnog poziva za isticanje kandidatura za izbor članova Savjeta mladih Grada Varaždina te novim imenovanjima.“ – rekao je Lovro Lukavečki. Najavio je da će dnevni red sadržavati 44 točke i kako očekuje konstruktivnu raspravu gradskih vijećnika.
Zamjenik gradonačelnika istaknuo je kako su se rasprave na sjednicama Gradskog vijeća dosad vodile odmjereno i konstruktivno i kako se uvijek pritom treba voditi briga o Gradu i građanima Varaždina i Varaždinske županije: „Političari nisu ovdje da se na javnom prostoru prepucavaju i vrijeđaju kako smo imali prilike doživjeti na sjednicama Županijske skupštine i bilo bi poželjno da se s takvom retorikom prestane. Mi smo svi ovdje radi građana, a ne radi prepucavanja.“ Vezano uz rebalans proračuna, rekao je kako se priljevi povećavaju radi povećanog priljeva zbog poreza na dohodak. „To povećanje smo i očekivali, ali također se povećavaju i rashodi radi velikog broja poskupljenja usluga projektiranja i izvođenja radova. Uskladit ćemo to rebalansom i povećati proračun za 9 milijuna eura i ukupni primici bit će na razini nešto većoj od 117,208 milijuna eura, dok će rashodi biti na razini nešto većoj od 121 milijun eura.“ – rekao je zamjenik gradonačelnika Miroslav Marković. Dodao je kako će se nakon prvih šest mjeseci moći točnije izračunati koliko će iznositi prihodi od poreza na dohodak koji su rasli u prva dva mjeseca u ovoj godini te je pojasnio koja su povećanja po pojedinim upravnim odjelima.