05. rujan 2012.

H-ALTER: POHVALE ZA KOMUNIKACIJU S GRAĐANIMA PUTEM SLUŽBENIH INTERNETSKIH STRANICA GRADA VARAŽDINA

Kako Vam možemo pomoći? image ikona_kako_mozemo_pomoci

05.09.2012. - H-alter, elektronske novine hrvatske alternative, analizirale su internetske stranice hrvatskih gradova i županija , zaželjevši istražiti kako informiraju građane o svome radu. Grad Varaždin, kažu autori istraživanja „ Oborio nas je s nogu prijenos uživo sjednice Gradskog vijeća putem web streaminga na koji smo naišli na stranici Grada Varaždina, a dostupan je i sav materijal o kojem se raspravlja na pojedinoj sjednici.“  Odličnom je ocijenjena i rubrika „Kako vam možemo pomoći“ - …“ nešto što su nazvali Katalog usluga. Tražite li obrasce ili informacije o tome kako i kome podnijeti zahtjev za izdavanje dozvola, odobrenje ili samo informacije o statusu zemljišta; želite predati zahtjev za produženje radnog vremena ili pak ostvariti pravo na donaciju za novorođeno dijete, sve ćete to pronaći na jednom mjestu laganim pretraživanjem. Uz to, to je jedina stranica na kojoj smo naišli i na Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za prošlu godinu.“
Pohvala službenim stranicama Grada ima još: „ Varaždinska stranica izgleda solidno. Službenih glasnika izišlo je šest dosad. Do njih se dolazi klikom na jasno vidljivu veliku ikonu na glavnoj stranci. Takav vas link vodi i do informacije o službeniku za informiranje, planu javne nabave, natječajima u vezi javne nabave, te proračun. .. Grad Varaždin ima i objavljene kontakte Službenika za zaštitu osobnih podataka, kao i katalog usluga i Gradski reklamacijsko informacijski centar (GRIC), sustav koji omogućuje građanima Grada Varaždina da, korištenjem samo jednog telefonskog broja putem pozivnog centra ili putem Internet stranica, komuniciraju sa gradskim službama i trgovačkim društvima. Sustav funkcionira na način da prijavljuju probleme, reklamacije i postavljaju upite na usluge čije je rješavanje sadržano i obuhvaćeno Katalogom usluga koje pruža Grad Varaždin, s mogućnošću da dobiju povratne i relevantne informacije vezane uz rješavanje prijavljenih problema, reklamacija i upita.“
Cijeli tekst možete pogledati ovdje. http://www.h-alter.org/vijesti/hrvatska/burza-hrelic