DKOM odbio žalbu, počinje projektiranje podvožnjaka Supilova - Wissertova
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave – DKOM 9. siječnja 2024. godine objavila je na svojim službenim stranicama tekst rješenja kojim se odbija žalba žalitelja Zajednice ponuditelja MOBILITA EVOLVA d.o.o. iz Zagreba kao neosnovana. Riječ je o neosnovanoj žalbi na postupak javne nabave koji je Grad Varaždin kao naručitelj objavio još 4. rujna prošle godine radi nabave usluga izrade projektne dokumentacije za izgradnju deniveliranog prolaza ispod pruge i rekonstrukcija dvaju raskrižja na ulici Frana Supila u Varaždinu.
U predmetnom postupku javne nabave pristigle su dvije ponude, naručitelj je u postupku pregleda i ocjene ponuda obje ponude ocijenio kao valjane, te je Odlukom o odabiru kao ekonomski najpovoljniju odabrao ponudu Zajednice ponuditelja Via Plan d.o.o., Varaždin, Geotech d.o.o., Rijeka i Granova d.o.o., Zagreb. Kako je objavljeno, ta će Zajednica izraditi projektnu dokumentaciju u vrijednosti 446.237,5 eura.
Nakon odbijanja žalbe od strane DKOM-a stvoreni su svi preduvjeti da se potpiše ugovor i započne projektiranje tog važnog komunalnog i cestovnog projekta kojim će jugoistočni dio Varaždina biti primjerenom cestom spojen s ostatkom grada te će gužve na postojećem prijelazu preko takozvane „Kućanske rampe“ postati stvar prošlosti.
Gradonačelnik Grada Varaždina dr. sc. Neven Bosilj je po primitku obavijesti o odbijanju žalbe jednog od ponuditelja izjavio:
Bilo je za očekivati da će DKOM donijeti takvu odluku i odbaciti žalbu kao neosnovanu jer smo proveli javnu nabavu sukladno propisanim pravilima. Drago mi je da nakon ove odluke varaždinski Via Plan u suradnji s partnerima može krenuti na posao projektiranja. Rješavanje problema gužvi i čekanja na „Kućanskoj rampi“, odnosno primjerenog i sigurnog cestovnog spoja jugoistočnog dijela s centrom i ostatkom grada jedan je od najvažnijih strateških ciljeva ove gradske uprave. O rješenju problema svima znanog kao „Kućanska rampa“ govori se već više od 50 godina. Bilo je raznih ideja i prijedloga, ali nitko nikad nije uspio doći dalje od nas na korak do konačnog rješenja. Drago mi je da smo u suradnji s Hrvatskim željeznicama, Ministarstvom prometa i našim stručnim timom došli do faze projektiranja glavnog projekta te ćemo kao i kod pripreme projekta rješenja drugog velikog problema, onog s balama, i u ovom slučaju poštovati prijedlog struke. Očekujem da ćemo sukladno propisanim uvjetima natječaja u roku od 9 mjeseci od potpisivanja Ugovora imati pred sobom projekt podvožnjaka kojim ćemo i na simboličkoj razini izbrisati ovu razdjelnicu koja je dijelila naš grad. Varaždin je predugo bio podijeljen željezničkom prugom, a ovakvim rješenjem i gradnjom podvožnjaka osigurat ćemo daljnji urbani razvoj ovog dijela našeg grada.