24. listopad 2024. | Autor: Tena Domjan

9. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2024

Na Fakultetu organizacije i informatike u Varaždinu u četvrtak je započela 9. Međunarodna znanstvena konferencija CRODMA 2024, koja će trajati dva dana, od 24. do 25. listopada. Konferenciju organizira Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA) u suradnji s FOI-jem Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatskom akademijom znanosti i umjetnosti (HAZU) te drugim akademskim partnerima. Ovogodišnja konferencija okuplja oko 60 autora i koautora iz Hrvatske i regije, koji će predstaviti svoje znanstvene i stručne radove iz područja digitalnog marketinga. Značajni suorganizatori, poput HAZU-a, naglašavaju važnost ovog događaja, a FOI se ističe kao ključni partner konferencije.

Program konferencije svečano su otvorili:

Prof. dr. sc. Damir Dobrinić, predsjednik Hrvatske udruge za direktni i interaktivni marketing,

Prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, dekanica FOI-ja,

Danijela Vusić, pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Grada Varaždina,

Dr. sc. Vladimir Huzjan, upravitelj Zavoda za znanstveni rad HAZU-a u Varaždinu.

Pročelnica Upravnog odjela za društvene djelatnosti Grada Varaždina Danijela Vusić istaknula je značaj ovog događaja ne samo za Grad Varaždin, već i za širu zajednicu: "Ova konferencija okuplja vodeće stručnjake i istraživače, a cilj nam je razmjena znanja i ideja koje će unaprijediti našu zajednicu, ali i širu društvenu zajednicu. U vremenu brzih promjena i novih izazova, suradnja i dijalog među svim dionicima postaju ključni za naš uspjeh," rekla je pročelnica Vusić.

Također je izrazila zahvalnost organizatorima i sudionicima, naglašavajući kako je njihova predanost i strast prema znanju inspirativna. "Tijekom sljedeća dva dana, imat ćemo priliku sudjelovati u nizu predavanja, panela i radionica koje će nas potaknuti na nova promišljanja i ideje, povezivanje s kolegama, razmjenu iskustva i pronalazak novih suradnji. Uvjerena sam da će rezultati ove konferencije imati pozitivan utjecaj ne samo na naš grad i širu zajednicu, već da ovakvi događaji pozicioniraju Grad Varaždin na europskoj karti i doprinose njegovom razvoju."

Prof. dr. sc. Damir Dobrinić istaknuo je važnost razvoja marketinga, osobito koncepta marketinga 6.0, koji povezuje tehnologiju, ljudsku interakciju i etičke aspekte poslovanja. Marketing 6.0 usmjeren je prema budućnosti, gdje poduzeća moraju graditi autentične odnose s kupcima putem personalizirane komunikacije i održivih praksi, a upravo ovakve konferencije omogućuju razmjenu najnovijih saznanja i unapređenje marketinga u tom smjeru.

Dekanica FOI-ja, prof. dr. sc. Marina Klačmer Čalopa, naglasila je važnost CRODMA konferencije za FOI, posebice za studente na FOI-jevom studiju Ekonomike poduzetništva. Istaknula je kako je konferencija izvrsna prilika za studente ekonomije i menadžmenta da se povežu s industrijom, steknu nova znanja i uvid u suvremene marketinške trendove, što im dodatno pomaže u pripremi za tržište rada.

Sudionici konferencije CRODMA 2024 kroz dva dana imat će priliku sudjelovati u nizu prezentacija i radionica, kao i uživati u prigodnoj izložbi o povijesti marketinga na FOI-ju te sudjelovati u društvenim događanjima poput obilaska Grada Varaždina.