Upravni odjel za financije, proračun i javnu nabavu

Franjevački trg 5
42000 Varaždin
pročelnica: Vlatka Stolnik
 

T: 042/201-451
E: [email protected]

 

RADNO VRIJEME

Tjedno radno vrijeme raspoređeno je u pravilu na pet radnih dana, i to: 

  • ponedjeljak, srijeda i četvrtak od 7:00 do 15:00 sati,
  • utorak od 7:00 do 17:00 sati,
  • petak od 7:00 do 13:00 sati.

Uredovno radno vrijeme za rad sa strankama

  • ponedjeljak, srijeda i četvrtak od 7:30 do 14:45 sati,
  • utorak od 7.30 do 16:45 sati,
  • petak od 7:30 do 12:45 sati.

DJELATNOSTI ODJELA

  • obavljaju se upravni te stručni poslovi planiranja, izrade i kontrole izvršavanja proračuna, financijskog poslovanja i računovodstveno-knjigovodstveni poslovi
  • poslovi naplate gradskih poreza i ostalih prihoda
  • poslovi financijskog upravljanja i kontrole
  • poslovi osiguranja te poslovi vođenja i upravljanja jedinstvenim upravljačko-informacijskim i računovodstvenim sustavom u kojem se planiraju i izvršavaju prihodi i rashodi svih proračunskih korisnika uključenih u konsolidirani proračun Grada
  • poslovi utvrđivanja planova davanja koncesija i financijskog nadzora koncesija, izrade i provedbe akata i drugih dokumenata iz djelokruga rada odjela
  • davanje stručnih mišljenja na prijedloge akata u dijelu procjene njihova fiskalnog učinka na proračun
  • poslovi provedbe postupaka vezano uz zaduživanje Grada, davanje jamstava i suglasnosti za zaduženje, praćenje zaduženosti i izvještavanje o stanju duga
  • sudjelovanje u postupcima javno-privatnog partnerstva te financijski nadzor i provedba ugovora o javno-privatnom partnerstvu
  • obavljaju se poslovi koordinacije uspostave sustava financijskog upravljanja i kontrola te suradnja sa Središnjom harmonizacijskom jedinicom pri Ministarstvu financija te poslovi suradnje sa Državnim uredom za reviziju
  • financijsko poslovanje i računovodstveno-knjigovodstveni poslovi obuhvaćaju poslove obračuna plaća, kontrolu naloga za plaćanje u skladu sa financijsko-računovodstvenim propisima, izvršavanje plaćanja temeljem naloga upravnih odjela Grada, vođenje evidencije o izlaznim i ulaznim računima, vođenje knjigovodstvene evidencije o izvršavanju proračuna, vođenje knjigovodstvenih popisa gradske imovine, vođenje evidencije o danim i primljenim jamstvima i garancijama te sastavljanje financijskih izvještaja u skladu sa financijsko-računovodstvenim propisima i standardima
  • poslovi proračuna obuhvaćaju pripreme, planiranja i izrade prijedloga proračuna te izmjena i dopuna proračuna, planiranje i praćenje likvidnosti, kontrolu izvršavanja proračuna, izradu izvještaja o izvršavanju proračuna i drugo
  • poslovi javne nabave koji obuhvaćaju planiranje nabave robe, radova i usluga za potrebe upravnih tijela Grada
  • pripreme i provođenja postupaka javne nabave koji se provode sukladno Zakonu o javnoj nabavi i postupaka jednostavne nabave koji se provode sukladno Pravilniku o provedbi postupaka jednostavne nabave
  • provođenje postupaka središnje javne nabave sukladno ovlaštenju nadležnih tijela
  • vođenja registra ugovora javne nabave i okvirnih sporazuma te drugih informacijskih baza javne nabave
  • izrade analize i izvještavanja o provedenim postupcima javne nabave te davanje prijedloga za razvoj sustava javne nabave

 

Sukladno članku 6. stavak 2. Zakona o zaštiti osobnih podataka („Narodne novine“ broj 103/03, 118/06, 41/08, 130/11 i 106/12), svojim potpisom potvrđujem da sam suglasan/a da se moji osobni podaci upotrijebe u svrhu izdavanja traženog akta.

Popis zahtjeva

Zahtjev za izdavanje potvrde o nepostojanju duga prema Gradu Varaždinu O-F-1

Zahtjev za izdavanje potvrde o nepostojanju duga prema Gradu Varždinu O-F-1

Zahtjev za izdavanje potvrde o plaćenim obrocima za kupnju stana O-F-2

Zahtjev za izdavanje potvrde o plaćenim obrocima za kupnju stana O-F.2

Zahtjev za izdavanje potvrde u svrhu brisanja založnog prava hipoteke O-F-3

Zahtjev za izdavanje potvrde u svrhu brisanja založnog prava hipoteke O-F.3